Powered By Blogger

среда, 25 апреля 2018 г.

Եթե ունենայի ժամանակի մեքենա․․․

Եթե  ունենայի ժամանակի մեքենա,  կցանկանայի գնալ անցյալ և ուղղել իմ բոլոր սխալները։ Ժամանակի մեքենա ունենալը  շատ լավ կլիներ և՛  ինձ  համար,  և՛  իմ շրջապատի։ Ժամանակի մեքենան իմ կյանքում շատ բան կփոխեր։ Ես կիմանայի իմ ապագան՝  ի՞նչ է սպասվում  ինձ և եթե դա վատ բան լիներ,  ես պատրաստ կլինեի դրան։ Մյուս կողմից էլ մտածում եմ, որ մարդիկ հիմնականում իրենց սխալների վրա են սովորում  և սխալները կարող են ավելի մեծ հաջողության բերել,  քան ճիշտը։ Մեկ-մեկ ես այնպիսի սխալներ եմ գործում, որոնք ուզում եմ շտկել, բայց չի ստացվում։ Այդ ժամանակ ժամանակի մեքենան իսկապես ինձ կօգներ։ Բայց այդ սխալները մեզ ավելի ուժեղ  դասեր  են տալիս։ Ես վստահ եմ, որ ժամանակի մեքենա ունենալը օգտակար կլիներ, բայց ես մնում եմ այն մտքին, որ ժամանակի մեքենան կարող է նաև հակառակ ազդեցությունը ունենալ մարդկանց վրա։ Ես,  իհարկե,  կուզեի իմ սխալները շտկել ժամանակի մեքենայի շնորհիվ, բայց գիտակցում եմ, որ սխալներիս  շնորհիվ ես հիմա այնպիսի բաներ գիտեմ, որոնք առանց սխալ անելու և  հետո դրանք շտկելու ինձ մոտ չէր ստացվի։

Комментариев нет:

Отправить комментарий