Իմ մոտ կա մի քանի այդպիսի դեպք, օրինակ մինչև վեցերորդ դասարանը ես սիրում էի Ինֆորմատիկա, բայց երբ մենք սկսեցինք անցնել ինֆորմատիկա առարկան, ես մեղմ ասած զզվեցի այդ առարկայից ։ Բայց ես մինչև Մխիթար Սեբաստացու դպրոց գալը նույնպես սիրում էի Հայոց լեզու առարկան և միշտ մասնակցում տարբեր միջոցառումների ու դասի առաջադրանքը միշտ կատարում։
Բայց այս դպրոցում իմ սերը Հայոց լեզվի հանդեպ ավելացավ, քանի որ մենք գրում ենք տարբեր թարգմանություններ, ստեղծագործական աշխատանքներ, և թարգմանում գրաբարը, գրեթե բոլոր ուսուցիչները փոխեցին իմ Մտքերը Մխիթար Սեբաստացու Կրթական համալիրում։ Ես միշտտ կարծում էի, որ դպրոցը բանտ և դւ միշտ պետք է չսիրելով և զզվելով անես քո դասերը, բայց ես սխալվում էի, դպրոցը կարող է լինել և կրթական բարձր մակարդակով , և հաճելի դասերով, այստեղ ես հաճույքով եմ անում իմ դասերը, և ամեն օր չեմ երազում հիվանդանալ կամ վատ զգալ։ Նույն բանը նաև աշխատանքում է, Աշխատանքը և դպրոցի հաճախումը ետք է լինի մարդու համար ինչպես հոբբի, հաճելի և ցանկալի, այլ ոչ թե ուղղակի պառտադրություն։
Հեղինակ՝ Տիգրան Արշակյան
Աղբյուրը՝ տես այստեղ
Բայց այս դպրոցում իմ սերը Հայոց լեզվի հանդեպ ավելացավ, քանի որ մենք գրում ենք տարբեր թարգմանություններ, ստեղծագործական աշխատանքներ, և թարգմանում գրաբարը, գրեթե բոլոր ուսուցիչները փոխեցին իմ Մտքերը Մխիթար Սեբաստացու Կրթական համալիրում։ Ես միշտտ կարծում էի, որ դպրոցը բանտ և դւ միշտ պետք է չսիրելով և զզվելով անես քո դասերը, բայց ես սխալվում էի, դպրոցը կարող է լինել և կրթական բարձր մակարդակով , և հաճելի դասերով, այստեղ ես հաճույքով եմ անում իմ դասերը, և ամեն օր չեմ երազում հիվանդանալ կամ վատ զգալ։ Նույն բանը նաև աշխատանքում է, Աշխատանքը և դպրոցի հաճախումը ետք է լինի մարդու համար ինչպես հոբբի, հաճելի և ցանկալի, այլ ոչ թե ուղղակի պառտադրություն։
Հեղինակ՝ Տիգրան Արշակյան
Աղբյուրը՝ տես այստեղ
Комментариев нет:
Отправить комментарий