Powered By Blogger

понедельник, 23 октября 2017 г.

Տանը մենակ

Կան երեխաներ, ովքեր երազում են մնալ տանը մենակ, որպեսզի խաղան շա՜տ խաղեր  և անցկացնեն լավ ժամանց: Սակայն նրանք չեն մտածում, որ բացի հաճույքներից կարող են պատահել նաև դժբախտություններ: Հուսով եմ իմ հետ չի պատահի և ոչ միայն իմ, բայց զգուշավորությունը լավ բան է:
Ես հաճախ եմ լինում մենակ, սկսում եմ խաղեր խաղալ, եթե ունեմ բաց թողած առաջադրանք, առաջին հերթին դա ավարտում եմ ու սկսում խաղեր խաղալ: Մենակ մնալով կապնվում եմ ընկերներիս հետ Skype-ով կամ Facebook-ով, քանի որ խաղը հետաքրքրանում է, երբ մի քանի հոգով եք: Տանը մենակ մնալու մեջ վատ բաներ շա՜տ կան, օր.՝ պետք է պատրաստես հաց, սակայն չես կարողանում և մնում ես սոված: Նաև առաջանում է վախ, դա գրեթե բոլորի մոտ է այսպես: Ահա ես և իմ տարբեր պրոբլեմները, երբ մնում եմ տանը մենակ:              

Комментариев нет:

Отправить комментарий